INFO: +386 70 355 000
WE WILL FULFIL YOUR WISHES ANY TIME!
SPOŠTOVANA GOSTJA, CENJENI GOST!
V veliko veselje nam je, da vas lahko pozdravimo v našem hotelu, kjer si zaposleni vsakodnevno prizadevamo, da bi gostje preživeli obilo nepozabnih trenutkov. Ne glede na namen vašega obiska, smo prepričani, da boste v pestri paleti storitev, ki jih nudimo, našli nekaj zase.
Za vas smo zbrali nekaj splošnih informacij, da bo vaše bivanje še prijetnejše. Če pa smo na katero od informacij pozabili, se vam opravičujemo in vas vabimo, da se kadarkoli, z vsemi dodatnimi vprašanji obrnete na recepcijo hotela.
Dobrodošli pri nas!
A
ADAPTER ZA VTIČNICO IN POLNILEC
Univerzalni adapter za vtičnico lahko dobite na recepciji hotela. Polnilci za vse tipe mobilnih naprav so na voljo v avli hotela. Za informacije se obrnite na recepcijo.
B
BAR
Bar: na voljo za manjše prigrizke, vse vrste hladnih in toplih napitkov.
Odprt od 07:00-22:00 ure.
BUJENJE
Bujenje si lahko naročite na recepciji hotela med 06.00-22.00 uro.
C
COPATI
Copati se nahajajo v sobi.
Č
ČIŠČENJE ČEVLJEV
V hotelu se nahaja naprava, ki vam je na razpolago za čiščenje in poliranje čevljev. Na vašo željo pa vam v sobo dostavimo tudi gobico za čiščenje čevljev.
D
DEŽNIK
Dežnik lahko prevzamete na recepciji hotela. Hotel si pridružuje zadržati akontacijo do vrnitve dežnika po uporabi.
DODATNO IN OTROŠKO LEŽIŠČE
Za dodatna ležišča se lahko obrnete na recepcijo hotela. Število dodatnih ležišč je omejeno in jih hotel ponuja po sistemu prvi pride, prvi prejme.
E
ELEKTRIČNA POLNILNICA ZA AVTOMOBILE
Nahaja se v bližini hotela, na javni površini. Za informacije se obrnite na osebje hotela.
H
HIŠNI LJUBLJENČKI
Hišni ljubljenčki v hotelu niso dovoljeni.
HIŠNI MOJSTER
O morebitnih okvarah v sobi obvestite hotelsko recepcijo.
HOTELSKI TRANSFER IN NAJEM LIMUZINE
Gostom našega hotela je na voljo storitev organizacije transferja po okolici, do bližnjih letališč ali do vnaprej določenega mesta, ki se zaračuna skladno z veljavnim cenikom. Za informacije in naročila je na razpolago recepcija.
HOTELSKA KARTICA (ključ)
Dobite in oddate jo na recepciji hotela. Med bivanjem jo imate pri sebi. V času med 22.00-06.00 omenjena kartica odpira vrata glavnega vhoda.
HOTELSKA LASTNINA
Gost je dolžan skrbeti za lastnine hotela. V primeru izgube ali škode premoženja bo gostu zaračunan strošek škode v skladu s cenikom za izgubo ali škodo lastnine hotela. Gost je prav tako odgovoren za vsa dejanja svojih obiskovalcev na območju hotela in za škodo, ki so jo povzročili družinski člani ali obiskovalci. Hotel ima pravico škodo gostu zaračunati tudi po njegovem odhodu, v primeru, da je škodo povzročil, a je ob odhodu ali kadarkoli tekom bivanja ni prijavil na recepciji. Če hotel razpolaga s podatki o gostovi kreditni kartici, si pridržuje pravico, da škodo ob odhodu gostu takoj tudi zaračuna in odtegne sredstva s kartice. To velja tudi za koriščenje mini bar artiklov in hotelskega inventarja – po odhodu gosta, ki ni prijavil konzumacije mini bar artiklov ali v primeru, ko bo ugotovljeno, da je odtujil inventar, bo hotel strošek takoj poravnal z bremenitvijo gostove kreditne kartice.
HIŠNI RED
Prosim vas, da upoštevate pravila hišnega reda, ki ga najdete v recepciji hotela.
Uprava hotela ne prevzema nobene odgovornosti za denar ali dragocenosti, ki niso bile shranjene v sobnem sefu. Za osebno prtljago, ki jo gost pusti v sobi, odgovarja uprava hotela le, če je soba zaklenjena.
Cenjeni gostje, prosimo, da sobo in skupne prostore, opremo in inventar uporabljate tako kot je v vaši lasti in ne motite drugih gostov.
Ne kuhajte, ne perite in ne likajte v hotelski sobi. Perilo lahko pustite v vrečki, oprano in vrnjeno do naslednjega dne.
Uporaba dodatnih grelnih naprav ni dovoljena.
V hotel ali sobo ni dovoljeno vnašati lahko vnetljivih in eksplozivnih snovi, snovi z močnim in neprijetnim vonjem.
Če gost uporablja sobo ali skupne prostore v nasprotju s točkami 2. do 5. hišnega reda, lahko gostitelj odpove nadaljnje storitve in odpove pogodbo o hotelskih storitvah.
Cenjeni gostje prosimo, da morebitno škodo ali poškodbe sobe ali skupnih prostorov takoj prijavite na recepciji.
Gost odgovarja za škodo na prostorih in opremi, opremi in inventarju, ki nastane po njegovi krivdi ali po krivdi oseb, za katere je odgovoren. Višino odgovornosti in višino škode določi pooblaščeno osebje hotela. Gost mora škodo poravnati najkasneje ob odhodu iz hotela.
I
INFORMACIJE ZA GOSTE
Za vse informacije in želje smo vam od 06.00-22.00 z veseljem na voljo v recepciji hotela.
INTERNET
Dostop do brezžičnega interneta je mogoč na območju celotnega hotela.
Za dostopno geslo se obrnite na osebje hotela.
Naša spletna stran: www.urbanhotel.si
IZLETI
Če želite bolje spoznati Slovenijo ali bližnje evropske države, vam priporočamo različne izlete, ki jih lahko organiziramo za vas. Več informacij nudimo v recepciji hotela.
IZGUBLJENI PREDMETI
Po njih povprašajte v recepciji. Skladno z zakonskim rokom se hranijo 1 leto od najdbe.
K
KAJENJE V SOBI
Kajenje ni dovoljeno v sobah hotela. V primeru, da je ugotovljeno kajenje v nekadilski sobi, si hotel pridružuje pravico gostu zaračunati strošek globinskega čiščenja tapeciranega pohištva, tal in zaves, ki znaša za čas bivanja 150 €/sobo. Kajenje je dovoljeno pred glavnim vhodom oziroma na terasi v hotela.
KONFERENČNA DVORANA
V sklopu hotela nudimo dvorano za 15 oseb. Opremljena je s sodobno A/V tehnologijo. Pred dvorano je na voljo tudi prostor za sprejeme in pogostitve ter sprejemni recepcijski pult.
Za informacije in rezervacije se obrnite na osebje hotela ali oddelke prodaje na sales@urbanhotel.si
KREDITNE KARTICE
V našem hotelu lahko plačate z naslednjimi karticami: Diners, Eurocard Mastercard, Visa, BA kartica in Maestro.
KOPIRANJE IN SKENIRANJE
Storitev je na voljo v recepciji hotela in se zaračuna po veljavnem ceniku.
L
LIKALNIK IN LIKALNA DESKA
Zaradi varnosti likalnik in likalno desko dostavimo na željo gosta. V primeru manjšega števila kosov se lahko dogovorite, da vam to storitev opravimo v oddelku hotelskega gospodinjstva. Prosim, da se za dostavo obrnete na recepcijo.
M
MINI BAR
V vsaki sobi je mini bar, ki je prazen in je na voljo gostom hotela. V kolikor imate posebne želje, nam le to sporočite, in bomo dostavili želene artikle.
O
ODHOD IN ODJAVA IZ HOTELA
Prosimo vas, da na dan vašega odhoda zapustite sobo in oddate ključe na recepciji do 11.00 zjutraj. Če želite spremeniti uro ali datum odhoda, vas prosimo, da to predhodno sporočite v recepciji.
OKVARE
Prosimo, da o vseh okvarah obvestite recepcijo. Naši vzdrževalci bodo okvaro odpravili v najkrajšem možnem času.
OTROŠKA POSTELJICA
Naročite jo v recepciji. Na voljo je le omejena količina posteljic, zato predlagamo, da jo rezervirate že ob rezervaciji nočitve.
P
PARKIRANJE AVTOMOBILA
Hotel zaradi same lokacije v strogem mestnem jedru, nima lastnega parkirišča. Gostom priporočamo uporabo garažne hiše Kozolec ali odprtega parkirišča Tivoli 1, ki sta oddaljena do 10 minut peš od hotela. Za več informacij se obrnite na osebje hotela.
PRANJE, LIKANJE IN KEMIČNO ČIŠČENJE
Obleke pustite v sobi v za to pripravljeni vreči ali za naročilo obvestite recepcijo.
Znesek pranja ali likanja bo zaračunan skladno z veljavnim cenikom.
PRENOS PRTLJAGE DO SOBE
Storitev se izvede na željo gosta in je brezplačna. Za informacije se obrnite na recepcijo.
PRVA POMOČ
Je dostopna 24 ur na dan, na recepciji hotela.
PLAČILO RAČUNOV
Račun lahko poravnate v recepciji od 06.00.- 22.00 ure .
POŠTA.
Pošto oddajte v recepciji in z veseljem jo bomo odposlali.
POŽAR
Prosimo, da si preberete navodila za ravnanje v primeru požara, ki se nahajajo v vaši sobi. O morebitnem požaru TAKOJ obvestite recepcijo in zapustite stavbo.
PRIBOR ZA ŠIVANJE
Obrnite se na recepcijo hotela, da vam ga brezplačno dostavimo v sobo.
PRIBOR ZA ČIŠČENJE ČEVLJEV
Obrnite se na recepcijo hotela, da vam ga brezplačno dostavimo v sobo.
PRIHOD IN PRIJAVA V HOTEL
Na dan prihoda bo vaša soba pripravljena od 14.00 dalje. V primeru poznega prihoda, po 22.00, obvestite recepcijo hotela.
PRITOŽBE IN POHVALE
Knjiga pohval in pritožb se nahaja v recepciji. Veseli pa bomo tudi vaše povratne informacije o zadovoljstvu v času vašega bivanja. Če so le-te pozitivne, vas vabimo, da jih delite preko portala www.tripadvisor.com. V kolikor imate težave ali je prišlo do ne zagotavljanja nivoja storitve, nas o tem takoj obvestite in naredili bomo vse, da zadevo rešimo v najkrajšem možnem času.
R
RECEPCIJA
Za vse informacije in nasvete smo vam z veseljem na voljo od 06.00-22.00 ure dnevno.
REKREACIJA
Hotel in okolica ponujata vrsto možnosti za različne oblike rekreacije. Informacije dobite v recepciji
RESTAVRACIJE
Restavracija hotela
Urnik obratovanja: 07.00-22.00. Gostom ponujamo degustacijske menije, ki jih kuharska ekipa sestavlja dnevno, zaradi zagotavljanja svežine.
Za organizirane skupine je možna prilagoditev urnika in menija.
S
SEF
Nahaja se v vaši sobe. Navodila se nahajajo na letaku. V primeru, da ste pozabili vašo kodo, vas prosimo, da se obrnete na recepcijo.
SHRAMBA ZA PRTLJAGO
V primeru, da ste že zapustili sobo hotela, poravnali hotelski račun in želite prtljago shraniti do vašega odhoda, se obrnite na recepcijo, da uredijo začasno hrambo prtljage.
SOBNI SERVIS (IN ROOM DINING)
V sobo si lahko naročite želene jedi z jedilnega lista, ki se nahaja v vaši sobi, ali kakršnokoli pijačo
Naročilo hrane sprejemamo od 12.00 do 21.00.
*Postrežnina se zaračuna po veljavnem ceniku.
SPOROČILA ZA GOSTE
Vsa sporočila vas bodo čakala v vaši sobi.
Š
ŠIVILJA
Za manjše popravke obvestite recepcijo.
ŠEVILO GOSTOV V SOBI
Hotel si pridružuje pravico, da prepove vstop ali odslovi celo skupino, če število presega število, določeno v sporazumu (potrditvi rezervacije).
T
TAKSI
Naročite ga v recepciji.
TOALETNI PRIPOMOČKI
Ste kaj pozabili doma? Z veseljem vam lahko pomagamo s priborom za britje in z žlico za čevlje. Zobno krtačko, pasto, šivalni pribor in gobico za čiščenje čevljev ter vso ostalo kozmetiko najdete v sobi. Ti pripomočki so brezplačni; naročite jih v recepciji.
TV IN RADIJSKI PROGRAMI
Seznam vseh televizijskih programov, ki so na razpolago, se nahaja na televizijskem sprejemniku in na tiskovini, ki se nahaja na nočni omarici. Radijski programi so na voljo na zadnjih desetih mestih televizijske programske sheme.
Z
ZAJTRK
Zajtrk strežemo v restavraciji od 7.00 do 10.00.
ZDRAVNIK
Če potrebujete zdravniško pomoč, se obrnite na recepcijo.